-->

6 Ocak 2013 Pazar

Pazar günü uyku günüdür, onunla uyunmalıdır.

Evet, bu kanunu yeni koydum. Budur olması gereken....
Mesafelerin amına her gün düzenli olarak koymak istesem de bugün daha şiddetli bir özlemle onun yanında olmak için götümü kesin razıyım diyebilirim.
Yanında olacaksın ama dünya yanacak deseler yansın umrumda değil,
Uzun uzun düşündüm,karşılaşmamızı, başlamamızı, ve madem kaderim o, o zaman lütfen hep yanımda olsun.
Hayat, senden tek isteğim bu,
Yukarıda bir yerde bilmediğimiz bir güç var,tüm olumsuzluklara rağmen onu bana veren...
Ve ben o güçten bunu istiyorum, yanımda olsun.
Ne olursa olsun,nasıl olursa olsun ama yanımda olsun...
Bende ona ait özlemin sınırı yok, aşıyor beni.

Geçen sene gözlerine hasta oldum deyip, öylesine başlayıp, bitiremediğim, tüm yolların ona çıktığı adam... Hüznüyle,özlemiyle,öküzlüğüyle,sevgisiyle herşeyiyle kabulûm. Yanıma gel ve gitme artık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder