-->

3 Kasım 2013 Pazar

Döner....

Bu gün ele alacağım konu uzun zamandır takık olduğum "foursquare kız kaldırma uygulaması"nda karşıma çıkan yeni bir talihsiz. Diyeceksiniz ki madem bunlar sana ters neden bu adamların arkadaşlık talebini kabul ediyorsun? Boşluk abilerim , ablalarım, boşluk...
Yoksa içimdeki Kezban bu adamcıklarla bırakın buluşmayı, muhabbete bile izin vermez benim. İçimdeki Kezban'ın çığlıkları susmaz, iki muhabbet edelim desem , tüm hücrelerimi esir alır, rahat bırakmaz beni.
Ama o adamcıkların fiks menü taktikleri beni benden alıyor. Önce kıza arkadaşlık talebi gönderilir, kız kabul eder etmez bütün yer bildirimleri beğenilir, maksimum on gün sadece beğeniyle yetinildikten sonra ( sanırım bu kız kaldırmaya çalışmıyorum, abazan değilim demeye çalışma stili ),en son aşama da bir yer bildiriminin altına yorum yapılır ve cevap beklenir. Ha bundan sonra kız cevap vermezse duran bir kitle var mı bilmiyorum ama , cevap alana kadar yer bildirimlerinin altına yorum yapan azimli kesim benim neşe kaynağım. O arkadaşları başka bir yazımda ele alacağım ve gelişim süreçlerini , varoluş nedenlerini bilimsel yöntemlerle irdeleyeceğim lakin,bu gün  bir gün içerisinde iki kez aynı dönercide yer bildirimi yapmamla harekete geçen son azimli gencimizi incelemeye almak istiyorum. Öğlen dönercide yaptığım yer bildiriminden sonra akşamda aynı yerde bildirim yapınca harekete geçen talihsiz talibim şişmanlayacağımdan ürkmüş olacak ki yediğim dönerlerin karın bölgemde biriken yağlara sebep olacağına dair ufak bir uyarı da bulunarak manasız bir muhabbete ışık tutmuştur. "Kalori " yazacakken de "kaliri" yazarak kendisiyle keyifle alay etmeme sebep olmuştur. Geçtiğim ufak çaplı taşaktan sonra kendisi bana  bayan TDK yakıştırmasını yaparak espri kabiliyetinin de sıfırın altında olduğunu belli etmiş, neşeme neşe katmanın yanı sıra dünyada neden böyle insanlar var adlı tezime yeni bir malzeme olmaya hak kazanmıştır. Ama asıl mesele bu değil. Yeni nesil çıkma teklifini gel spora yazılalıma getiren arkadaşımız, hemen kaydet ve buradan sil diyerek numarasını yoruma yazma gafletinde bulunmuş , ve içimdeki Kezban'dan sınıfta kalarak, azimle yavşaklıklarına devam etmiştir.
Peki bu yazıyı yazma amacım ne benim, yani tanımadığı her kekonun ekleme talebini kabul eden genç kızlarımızın başına gelen bu sıradan hikayenin nesi yazmaya değerdi derseniz olay şu;
Ben merak etme yağlar beni terk etti yorumunu yazdıktan sonra gelen cevap:
"Ben yağ olsam seni asla terk etmezdim."
İşte bu adamcıkların hepsi bir dernekte toplansın istiyorum ben. Bunlar özel adamlar, bunları toplayın bir sirkte oynatın. Hem sirk hayvanlarına eziyet biter, hem bunlar  harcanmamış olur, hem de enerjilerini gösterilerine harcayarak yorgun düşer , abazanlıklarından bir nebze uzaklaşmış olurlar.
Ayrıca eklemeden geçemeyeceğim. O restaurantın sahibi annem olabilir, babam olabilir, sevgilim olabilir...
Ziyarete gitmiş olabilirim :) Geniş düşünün biraz , haydi foursquare abazanlarım biraz daha yaratıcılık lütfen! Bana da yazacak malzeme lazım değil mi?
Bunlardan malzeme çıkmazsa bundan sonraki yazımda çoraplarımı anlatmayı düşünüyorum.
O zamana kadar esen kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder