-->

9 Haziran 2014 Pazartesi

İşte Bunlar Hep O Ortaokuldaki Münazaralardan...

Bugün aklıma nereden geldiyse ortaokuldaki münazara yarışmalarımız geldi, tahmin edersiniz ki ben hepsine katılır, çenemle de karşı tarafı bayıltırdım, hatta o da yetmez kendi grubumun dahi konuşmasına izin vermez , o sırada da önümdeki kağıda karşı gruptan çıkışta sıkıştırılacaklar listesi yapardım. Hoş sıkıştırmazdım da kimseyi, sinirim çabuk geçer benim. Ama bugün düşündüğümde anladım ki her bu münazaralar yüzünden kavgacı olduk biz, hayır izleyenler bundan neden zevk alıyor , bu nasıl bir ego tatminidir onu da çözebilmiş değilim. Horoz dövüşü gibi bir şey bu. Küçük yaşta tartışın demek bu...
İşte ben tam bunu düşündüm ya, akşam hoooppp karşıma bunu ispatlayacak bir şey çıktı. Ulan Evren, o kadar şey düşünürüm de karşıma çıkmaz, çıka çıka böyle salak düşüncelerimle alakalı şeyler çıkıyor. Neyse olayı anlatıyorum....
Akşam Facebook'tan bir arkadaşımın paylaştığı bir fotoğrafın altında çocukla yorumlaşmaya başladık. İkimizde aynı fikirdeyiz, televizyonda haber sunan bir spikeri eleştirdik. Aslında eleştirmedik de , eğlendik biz, çat bir sorunlu yorumlaşmamıza dahil oldu. İdeolojilerden girdi, siyasetten devam etti, bana sığ düşünüyorsun bile dedi, içimden ah keşke dedim, konu Bülent Ersoy'u neden eleştirmiyorsuna kadar gitti, arkadaş aynı zamanda kahin, neyi eleştirip neyi eleştirmediğimi bile hissedebiliyor. Allah'ım sanırsın Facebook'ta değiliz, hatta ortaokul münazarasında bile değiliz, uluslararası bir konuşmanın içerisindeyiz, konu egoya kadar kaydı, konu çok dağıldı, psikolojiden, insan haklarına , insan haklarından, kıyafet özgürlüğüne, kıyafet özgürlüğünden, eleştiri özgürlüğüne kaydı. Sonra çocuk fotoğrafı kaldırdı. Sonra konu tam da benim tahmin ettiğim gibi çıktı. Kız çocuğa yazıyor, garibim bizi sevgili sanmış, kıskançlıktan kimlik değişimine uğramış, kendisini akademisyen sanmış. Google'dan öğrendiği üç beş afilli kelimeyle çocuğa şov yapıyor. İyi hoş da benim ne suçum var embesil? Biz ortaokulda mıyız embesil? Münazarada mıyız embesil? N'oldu konuşunca, kitap mı hediye ettiler sana embesil? Yazık, çocuğa da iki saattir trip atıyormuş özelden. Ve hala boş zamanında google'da "üç adımda nasıl akademisyen gibi konuşurum" makalelerinden ezberlediklerini çocuğa yazıyor. Çocuk sakin karakterli, genelde insan kırmayan, kızlara da baya baya saygılı bir tip. Halbuki bu durumda kes yeter diyebilmeli bir erkek, ama belki o da kızı kıtlık zamanına saklıyor bilemeyiz. Bence bu kızcağız ortaokul zamanında katıldığı bir münazarada çok pis göt edildi. O gün bugündür facebook yorumları üzerinden kendisini tatmin etmeye çalışıyor. Ya da biri buna erkeklere ancak kendisini böyle gösterebileceği konusunda salak biri akıl vermiş. Grup projelerinde ezmişler bunu, çok görev vermişler, belki de yüksek lisansa hazırlandı ama bunu almadılar okula, duydular tabi münazarada göt olduğunu...
Sevgilisi de yok belli, çünkü o biliyoruz ki bazı kızlarda hırçınlık yapıyor.
Neyse ne, bütün akşam bir embesille uğraştım , ama sonuç olarak kızın derdi çocukmuş.
Kıza not: Çocuk sana cevap vermiyor çünkü benimle konuşuyor gerizekalı.
İyi geceler :) Follow my blog with Bloglovin

2 yorum :

  1. Günaydıınn :)
    Ay ne aptal insanlar var yaa. İki kişi konuşurken üçüncüye b*k yemek düşeceğini öğrenememiş daha demek.Kendimi belliedeceğim derken iyice rezil rüsva olmuş çok yazık :)
    Büyük olasılıkla kıtlık zamanına saklıyor olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar baya sorunlu insanlar, hani böyle vardır ya aklı sıra herkese insanlık dersi vermeye kalkışan... Aman napalım o daha çok kaybeder... :)

      Sil