-->

7 Haziran 2014 Cumartesi

Kafam "ortaya karışık"

Şu an kafamda öyle çok şey var ki bir konuya yoğunlaşamıyorum, onun için bu gece madde madde kafamı okuyacaksınız, muhtemelen bir kısmınız bu blogu bu kızın kafası düzelmez deyip bir daha uğramamak üzere terk edecek, kalan sağlar bizimdir diyerek madde madde kafamın içini çözümlemeye başlıyorum....
1-Dün gece rüyamda birine aşık oldum, tanımıyorum çocuğu, yılbaşı gecesiymiş, siyah topuklu swarovski taşlı ayakkabı ve siyah mini bir elbise giydim fakat çocukla kaplıcalara gittik.... O kıyafetle beni neden kaplıcaya götürdüyse artık öküz...
2-Aklıma şu http://takintinindunyasi.blogspot.com.tr/2014/04/allah-beni-neyle-snadn.html?view=flipcard yazımda bahsettiğim yapışkan çocuğun yaptığı son olayı anlatmadığım geldi. Ben o yazıyı yayınladıktan sonra da o adamdan kurtulamadım. Hiç cevap vermememe rağmen durmadan mesaj attı bana, instagram fotoğraflarıma yorumlar yaptı, sertifika aldım tebrik etti, periyodik olarak her izin gününde buluşalım dedi. Bu arada da sevgilisiyle fotoğraflar paylaşmaya devam etti. Ve en sonunda son bombasını patlattı. Kanser oldum ben dedi, ölüyorum ben buluşalım bile dedi. Ve bunu söylerken çalışmaya devam ediyordu. Siz ömrünüzün bitmek üzere olduğunu bilseniz, çalışmaya devam eder misiniz? Tövbe yarabbim, akıllısı beni bulmaz ki...
3-Babam hiç aramıyor yine bu aralar, sinir oluyorum. Ve oğlak erkeklerinden nefret etmek için kendime her gün yeni yeni sebepler üretiyorum. Allah bunları yaratırken içlerine duygu koymayı unutmuş.
4-Yanağımdaki İzzet Altınmeşe'nin beninin amcasının oğlu olduğunu düşündüğüm sivilcem iki haftadır geçer gibi oluyor ve geçmiyor. Üstelik dün gece ona aşırı derecede sinir olup sıktım, ucu yoktu , patlamadı ve kan oturdu. Bugün sokağa çıkmadım onun yüzünden. 
5-Bay Tarçınlı Kahve'nin bütün arkadaşları çakma Facebook hesabımdan arkadaşlık isteğimi kabul etti, bir tek onunki beklemede ve gün geçtikçe onun hesabını didikleme isteğim sınırlarını aşıyor, hissediyorum en sonunda arayıp kabul et şunu diyeceğim.
6-Sırada bekleyen başladığım iki kitabıma tek satır yazmadığımı fark ettim. 
7-Yukarı da paylaştığım fotoğrafı iki gün önce instagram hesabımda paylaşmıştım, bugün o domuz suratlı kız Twitter'da bu aralar kilo almaya başladım :(, diye tweet atmış. Yediklerime biraz dikkat edeyim ben :) Nasıl olsa ayrılmışlar...
Madem dileklerimi yerine getiriyorsun sevgili Evren,
O zaman lütfen biraz daha huzur, biraz daha hayat! 
İyi geceler ... 

4 yorum :

  1. Ay canım yaa yine güldürdün beni Kaplıcanın ultra şıkı olabilirsin o halinle :D
    Babalar biraz vurdumduymaz mı ne?Yani en azından geneli öyle.
    Kanser olmuş demek hahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya hep mi garip adamlar bulur beni ? :D

      Sil
  2. İnsan kafasının içindekileri kurcalayıp üstüne yazıya dökünce böyle oluyormuş demekki çok eğlenceli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada yine bir derece, günlüklerim diyorum başka da bir şey demiyorum :D Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

      Sil