-->

25 Şubat 2014 Salı

İtiraf

Unutamıyorum. Rüyamda görmek için dua ediyorum. Keşke eski mesajlarını silmeseydim diyorum. Hep onu düşünüyorum. Unutmak istiyormuyum onu bile bilmiyorum ki. Bana ondan sonra kim seni seviyorum dediyse içim acıdı benim. Yalan da söyledim ondan sonra, başkalarına seni seviyorum da dedim... Ona dediğimi düşünerek dedim. Bütün yakın arkadaşlarının kız arkadaşlarının yakın arkadaşlarının profillerini didikledim. Acaba o kızları ona ayarlamışlarmıdır diye. O sevdi mi birini diye düşündüm, canım yandı. Onun sevdiği şarkıları dinledim, birlikte dinliyormuş gibi... Ona söylemedim ama ondan sonra sevemeyeceğimi biliyordum ben. Ve kendimi yanıltmadım. Ona hakkımda ne yalanlar söyleniyor acaba diye düşündüm, üzüldüm. Tek bir hareketine dünyayı yakabilirmiş gibi büyüdü içimde sevgisi. Denemedim diyemem, denedim unutmayı. Hayatta ondan daha çok istediğim birşey yok benim.
Unutamıyorum Allah'ın belası, dönsene...
Seni başka kim böyle sevebilir ki?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder