-->

5 Şubat 2014 Çarşamba

Facebook Videosu Sorunu

Facebook herkese bir video hazırlamış. Millet çatır çatır paylaşıyor. Haydi kızım dedim, izle paylaş sen de, 2007 yılından beri neler yaşamışsın, neler paylaşmışsın. Malum bu Facebook hepimizin sanal günlüğü gibi bir şey oldu. Kimlere neler yazmışız, hangi fotoğrafları paylaşmışız, nerelere gitmişiz....
Ay izlemez olaydım. Bir kere video zamanında kardeşim dediğim, ve bunu dediğim için de hayatımın en büyük kazıklarını yediğim, iftiralara uğradığım insanüstü varlıkla mezuniyet fotoğrafımı kullanarak açılış yapmış. O videodan hayır gelir mi Mark Zuckerberg ? Sana kimse anlatmadı mı? Bu doğa üstü fütursuz günde iki ayrı pipiyle muhattap olma kapasitesine sahip, yalancının önde gidip de bayrak sallayanı, kokmuş peynir kılıklı eski dostumuz, yediği pipilerinin %20'lik kısmına beni ortak göstermiş. İkimiz de test ettik demiş... Yapmadığım ne varsa yapmışım da ben, haberim yokmuş. Düşün ki ben onun anlattıklarını yapmış olsam, yediğim pipilerle 3. köprü kurulurmuş da , o ağaçlar kesilmezmiş. Vatana millete hayrım dokunur da oksijen kaynaklarımız zarar görmezmiş. Bununla açılır mı o video Mark? Haydi bunu geç, haliyle senin bir şeyden haberin yok, zamanında salak benin onunla yediği içtiği ayrı gitmemiş... ( bu cümlem lütfen yanlış anlaşılmasın ). Peki onca fotoğrafın arasından kocaman bir takma popo fotoğrafı paylaşmış olmamı cümle aleme duyurmanın amacı ne? Yani başka seçilecek fotoğraf mı kalmadı. Ekranda kocaman bir popo var. Ben bunu nasıl benim videom diye paylaşayım? Tamam haydi bunu da geçelim. Bir tane romantik , aşk dolu fotoğraf var ama o da kuzenimle sevgilisine ait.... Bu ne? Sen sapsın, milletin yanında anca kemancı olursun, onlar aşk yaşar da sen öyle fotoğraflarını çekersin mi ?
Sağol Mark...
Arkadaşlarımın videolarını izliyorum, oh söz fotoğrafları, nişan fotoğrafları, düğün fotoğrafları...
Haydi tamam ben bunları yapmadım, senin yapacak bir şeyin yok. Peki ben bu 6 sene içinde senin baktığın yerden ne yaptım?
Hiç ilişkim olmadı benim, kimse bakmadı bana...
Başkaları sevgilileriyle buluştu, ben yancılık yaptım. Fotoğraflarını çektim, özenti özenti paylaştım.
Götüm yoktu benim, takma göt fotoğrafı çektim. Onu paylaştım.
Yuh Mark aşkolsun...
Yeni yıla girerken de 2013'e bakışta beni sadece karikatür paylaşan ve waffle yiyen bir kız olarak gösterdin.
Beni tanımayan biri, yalnız şişman, durmadan waffle yiyen , karikatürlerle yalnızlığını paylaşan asosyal ezik bir insan sanır.
Beni boklama Facebook, ben bu değilim...
Yoksa bu muyum ? Allah'ım dışarıdan bakınca ben bu muyum?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder