-->

26 Aralık 2013 Perşembe

Kendime Küfrettim

Bir kaç gündür aklımda kışın sevgilimin(ESKİ) çemkirmeleri sonucu blogdan silmek zorunda kaldığım yazılarım var... Niye sildim? Hadi çok aşıktım, sorun istemedim sildim. Ulan salak, yedeğini al, kaydet bir yere, ya da sildim de taslaklara al değil mi? Yok... İşte böyle çirkin, böyle seviyesiz bir dürüstlük var bende. Gerçi biz buna dürüstlük değil de aşık aptallığı diyelim...
Bir de madem sildin, aradan geçmiş 9 ay şimdi mi içine oturdu demezler mi adama? Derler, diyebilirsiniz, hoş umrumda da değil, duymam.
Neyse ben böyle kendime felaket sinirliyken birden kafamda bir ampul belirdi! Benim bir blogum daha vardı, wordpress'e merak saldığım günlerden birinde aslında karakterimi oldukça güzel tanımlayan bir isimle açtığım, kenara itilmiş, üvey evlat blogum  bayantakinti.wordpress.com ,kesin buna aktarmışımdır dedim, bu saatte üşenmnedim, o şifresini bile hatırlamadığım bloga bir heves girdim....
Orada bile silmişim... 2011-2012 sezonuna ait bir yazı yok... Sonlara doğru, zat-ı muhteremi rahatsız etmeyecek bir kaç yazı o kadar....
Bir de eskileri çöpe attım diye marifetmiş gibi yazı paylaşmışım... Aferin bana...
Ama yok azimliyim illa bulacağım ben eski yazılarımı...
Ne demişler söz uçar yazı kalır, bir daha bir adam için yazı silmek mi?
Tövbe...
Not: Takıntı burada acaba çarpılır mıyım diye, iki ekmek bir tuz alıp , kafasında çevirip, ihtiyacı olana vermeye gitmiştir....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder