-->

18 Şubat 2013 Pazartesi

Eskileri Çöpe attım!

Eski yazılarımı doğum günümde sildim,
Masamda O'nun bana yolladığı çiçek, aklımda geçmişten saydığım sadece 31.Aralık.2012'den şu ana kadar olan her saniye var.
Atarlanmışım, gider yapmışım, laf sokmuşum, hiç değmezmiş. Yeni yılda yeni bir hayata başladım, yeni yaşımda ise geçmişten hiçbir şey bırakmadım. Benimle yaşamaya layık olanlar zaten bu günümde, bazen hayatında bir avuç insan bırakmak öyle güzel oluyor ki...
Ne dostluklar bitirdim, dönüp gittim de arkama bile bakmadım. Yalnız kalmaktan hiç korkmadım. Çekip gidenlere eyvallah demeyi, kimseye boyun eğmemeyi, gitmesin diye ses etmemektense , bağıra çağıra siktir etmeyi de yaşadım, yeni gelenlere yer açmayı da, tekrar güvenmeyi de öğrendim, kaderi irdelememeyi ama ona inanmayı da öğrendim, beklemeyi de... Bekleyince değdiğini de öğrendim,
Hayatı temizlemeyi öğrendim,
Gerçekten sevmeyi öğrendim,
Sevince susarmış insan bunu öğrendim...
Çok sevince kendine saklarmış insan, bunu öğrendim,
Geçmişi satmak neymiş, sevgi için neler silinirmiş öğrendim,
Kim dost, kim sevgili, kim aile öğrendim...
Eski yaşıma teşekkkür ettim, veda ettim.
Yeni yaşıma hoş geldin dedim...
İyi ki doğmuşum :)

Yeni Yaşıma Not : 27'yi aratma, yüksek performans göster, kendini sevdir, büyüklüğünü belli etme, mütevazi ol, alttan alttan olgunluk getir, içimdeki çocuğu öldürme, Kezban'ı biraz hırpala, törpüle, öptüm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder