-->

9 Şubat 2013 Cumartesi

Metin Yazarlığında Yazdığım Hikayeyi Yaşadım...


"Öylesine Bir Sabah…

Perdenin arasından süzülen güneş ışığıyla uyandım ve pencereden odaya yayılan dağ kekiği kokusunu derin derin içime çektim. Yanımda huzurla uyuyan adama baktım. Onu izlerken, annemin küçükken anlatıığı kurbağa prens masalını anımsadım, gülümsedim. Evet, artık benim de kurbağa prensim yanımda uyuyordu :), ama yine de karanlıktı içimde bir yerler… Sonra dün televizyonda izlediğim söyleşideki sözleri düşündüm. “Güneş de % 90’ı karanlık olan bir galakside sadece bir yıldızdı, ve o karanlığın içinden Dünya’yı aydınlatabiliyordu.”

Tıpkı O’nun gibi…"


Ekim ayında Metin Yazarlığı dersinde hoca "Galaksi,Kurbağa,Kekik,Söyleşi" kelimelerini kullanarak bir paragraf yazmamızı istemişti. Hoca bunu istedikten bir hafta sonra, trende sabahın 7.30'unda O' ndan aylar sonra ilk günaydın mesajımı aldıktan sonra, bu alakası olmayan kelimelerden bile yazsam yazsam aşk hikayesi yazabilirim ben dedim ve trende onu düşünüp bunları yazdım...

Ve sonra yeni yılın ilk gününe onu izleyerek başladım....

Demek ki her zaman yaşananlar yazılmıyormuş, bazen de yazdıklarını yaşayabiliyormuş insan.
Gerçekten kalpten isterse...




   


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder