-->

29 Mart 2014 Cumartesi

Koy verme sakın!!!


Aslında bugün neden her gece yatmadan önce kocasına hazırlanan yeni gelin gibi hazırlanıyorum bunu irdeliyecektim ama gündem beynimi öyle meşgul ediyor ki benden yazı çıkmayacak anlaşıldı. 
O zaman ne diyoruz? Koy verme, oy ver diyoruz. Şimdiye kadar politikayla hiç ilgilenmeyen ben bile az buçuk bir şeylerden anlamaya başladığıma göre, herkesin ülkesine ayıracak bir günü olduğunu düşünüyorum. Seçme hakkı sana verilmiş en büyük şanstır, değerlendir onu! 
Şahsen ben, hayatımın aşkı yanına çağırsa bugün gelemem oy vermeye gideceğim diyecek durumdayım. Yarın akşam malum seçim sonuclarına kilitleneceğiz , ülkemiz için en hayırlısı neyse o olsun, güzel günler hep bizimle olsun diyerek , ilk ve son politik yazımı sonlandırıyorum. 
Bütün düşüncelerimi yazmayacağım tabii ki, blog kapanmasın sonra 😁
Sadece istiyorum ki Ata'm rahat uyusun artik...
Haydi sen de yarın oy ver! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder