-->

17 Nisan 2014 Perşembe

Allah'ım beni neyle sınadın?

Dün geceki mevzuya balıklama dalıyorum!
Adamın iki senedir devam eden bir ilişkisi var , utanmadan bana yazıyor. Kim mi? Hani şu ön pazarlıklı evlenme teklifi sunan adam! Evet dersen evlenme teklif edeceğim cümlesini duyduğum zat-ı muhterem. Şimdi diyeceksiniz ki o anda anlamadın mı? Anladım da benim kalbim el vermiyor insan dışlamaya arkadaşım. Neyse gel zaman git zaman konu başka boyutlara taşındı. Kimle buluşacak olsam o kötü , bu sana zarar verir, ben iyi niyetimden söylüyorum, vs vs. Yahu sana mı kaldı beni korumak arkadaşım sen kimsin?- Dikkat yazar burada yavaş yavaş sinirlenmektedir! - O'na kalsa herkes beni götürmeye çalışıyor, herkes kötü. Vallahi insan kendi içi neyse dışında da onu görür derler. Bir de üstüne demez mi ben seni kıskanıyorum diye. O an kafamda ampuller yandı benim, tamam kızım dedim bu herifin enerjisi senin kısmetini kapatıyor. Ondan böyle kurudun kaldın sen! Kestim muhabbetimi. Sonra bu yine yazdı, yine yazdı, yine yazdı. O lanet vicdanım yazıktır konuş dedi. O vicdanın ben ağzına sıçayım! Dün iş görüşmesindeyim, mesaj attı, cevap verdim. İş görüşmesindeyim diye, hadiiiii bu sefer de başladı işi kötülemeye. Ya beni kandırırsalarmış, vs vs. Delirdim! Ulan aşk hayatımı kuruttun! Sırada iş hayatım mı var? Neyse yine koydum postayı. Gece yine yazdı, kötüyüm vs vs. Dinnnnkkk vicdan, hadı kızım dedim yapma etme. Dinledim, tavsiye verdim, ki bi derdi de yok bence ama neyse... Demez mi ben seni diliyorum diye, yemin ederim o an beynimden fışkıran alevde yumurta pişerdi. Yaz sıcağına lüzum yok, böyle insanlar varken. Hadi dedim ya sabır. O konu kapandı kitaba geldik, orda da demez mi, bu kadar riskliyken iyi gitti nasıl hissediyorsun diye. Ne riski ulan, şimdi de sıra kitapta mı? Artık dayanamadım soğudum ben senden dedim. Ve alındı arkadaş. Çok çirkinlesiyormuşum ben. Tabii sevgilisi olup da başkasına yazan benim, O'nu saplantı haline getirip delirten benim, her sevincini bir olumsuzlukla kursağında bırakmaya çalışan benim değil mi?
Yok dostum ben çirkinleşmedim. Sen içinde ne varsa dışında onu gördün. 
Dilerim bir daha aramaz, bugün sadece bir instagram fotoğrafı beğenisiyle yırttım. Ararsa artık engelleyeceğim. 
Ay aklıma da med-cezir dizisindeki piyano hocası geldi birden. Tırstım.
Allah'ım sen koru yarabbim! 

2 yorum :

  1. Sevgili Takıntı ne kadar takmış bu adam sana. Lütfen senin önünü kesmesine izin verme... Bu arada çirkinleşen sen değil o bence. Kusura bakma biraz sinirlendim, açıkçası pek haz etmem kadınların önünü keserek onları bağımlı hale getiren erkeklerden. Sevgiler canım benim, çok öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  2. kurtuldum :) yani en azından şimdilik ...
    Teşekkür ederim Nermin Hanım Sevgiler...
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil