-->

14 Nisan 2014 Pazartesi

Facebook Dedektifi

Bugün günlerdir yazamadığım mevzuyu nihayet irdeleyeceğim:)
Şimdi malum  hepiniz şu bir kere tarçınlı türk kahvesi içemediğim ama onun muhabbeti vesilesiyle hayatımın aşkını yaşadığım zat-ı muhtereme aşinasınız... Benim geçen akşam nereden aklıma geldiyse bu adamın facebook profiline bakasım geldi, ama temiz çocuk, facebook'la hiç alakası yok, zaten son ayrılığımızda da her zaman olduğu gibi arkadaşlıktan çıkardığım için her şeyi kapalı, ama tamı tamına 8 ay sonra kapak fotoğrafını değiştirmiş. Bu tekstilci arkadaşımız kendisine yeni bir firma kurmuş , firmanın da logosunu kapak fotoğrafı yapmış. Ben de profilde açılan tek şey olduğu için fotoğrafı açtım. Kimler beğenmiş diye baktım, bir kaç erkek arkadaşı ve bir kız! Niye tek kız? O kızın özelliği ne? Bu kesin bunun sevgilisi dedim ve o anda kalbimin tam orta yerinden dalga dalga yayılan alev topuyla kızın profiline daldım. Kızın profilde her şey açık maşallah. Hemen yapıştırdım etiketi, yollu bu diye. Sonra bütün fotoğrafları teker teker inceledim, yok yok buna benim aşkım ( nereden benim oluyorsa?) hayatta bakmaz dedim. İletilerini de didikledim kızın, hani böyle aşkla ilgili bir şey paylaşmış mı diye, bulamadım. Sonra fotoğraflara bir daha döndüm. Benimkinde huydur çünkü, birine yazıyorsa muhakkak bir kaç fotoğrafını beğenir, nereden bu ergenlik derseniz, o taktiği 18 yaşına yeni girmiş erkek kardeşinden kapmış saf adamım... Neyse baktım kızın fotoğraflarından hiç birini de beğenmemiş. Tamam dedim Takıntı, korkulacak bir şey yok, bu Allah'ın yollusu, çirkini, profilini sergileyeni, bu adamın hiçbir şeyi olamaz. Çocuk yine her zamanki gibi işinde gücünde, kızı da boşuna itin götüne soktun, çık profilden...
Çıktım çıkmasına da sonra da kendime sövdüm. Niye ayrıldığın anda adamı Facebook'tan silersin ki? Hoş bir iki gün sonra sildim ama olsun, niye sildim? Ben bu adamı silmesem, sittin sene beni silmezdi, çünkü merak eder, çünkü silmek de adeti değildir. Hadi ondan öncekiler maldı, kendi profilimden silsem, çakma profillerden ekler bir müddet idare ederdim ama bu ilk ayrılığımızda bunu yaptığımda yemedi, öyle bir şansım da yok. Ha zannetmeyin ki benden bildi, çocuğun aklından bile böyle bir şey yaptığım geçmedi, ama yavşak yavşak konuşan o çakma kıza da hiç yüz vermedi, hatta sildi hemen, engelledi... Hiç unutmam gözümde o an elinde bir plaketle canlanmıştı " Yılın En Dürüst Erkeği"!  
Hey gidi günler hey, sonra da bana seni özledim yazmıştı zaten...
Bak konu nereden nereye geldi sayın okuyucu...
Neyse dönelim konumuza, ben bu profili didikledim ettim ama bir kaç gün sonra bir baktım, biz ayrılalı 1 sene olmuş...
Çok olmuş!
Ben hala adamın her şeyi kapalı profilinde iki üç tane saçma şeyle çımçımlanıyorum. Topla kendini kızım dedim. Ve inanır mısınız , topladım.
Dönse tabii ki uçarak dönerim, ama kendime söz verdim, artık O'nunla ilgili hiçbir şeyle ilgilenmiyorum. Profiline bakmıyorum. Geçen sene bugün yanındaydım, şu gün bana şunu demişti diyeceğim günler de geçti. Bir sene olmuş...
Dönse yine çok severim, ama gittiyse bitti artık. Kapak fotoğrafını da başkaları beğensin! Ben en anlamlısını zamanın da beğenmiştim zaten, üstüne de başka beğenen olmamış hıh!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder