-->

29 Nisan 2014 Salı

Kritik misiniz ?

Şimdi malum yaş olmuş 29 hala evlenememişim... Beni garip düşünceler yoklamaya başladı. Ben acaba kiminle evleneceğim?
Yaş öyle kritik bir yaş ki, kendinden üç beş yaş büyük adamların çoğu evlenmiş, evlenmemiş olanlar zaten bu saatten sonra da evlenmem ben diyenler.Çok çok büyük olanlara çantada kekliksin, ama ne yapayım ben antropoza girmesine ramak kalmış adamı? Diyelim adam 45 , zaten ben ona istem dışı abi derim, demesem nolur, adam beş sene sonra pipi teklemeye başlayınca sapıtacak, 18'lik hatunlara gözü kayacak, hem ben kendimi o kadar büyük bir adamla evliliği bırak, el ele bile hayal edemiyorum. Hiç biri de hoşuma gitmiyor! Kaldık mı yine küçüklere, e onlar da henüz evlenmeyi düşünmüyor. Çoğu zaten hayatını kuramamış. Askerliğini yapmamış, ben zamanında bir kazmayı askerde 15 ay beklemişim, onu da yarım yamalak beklemişim, beceremiyorum beklemeyi... Ah 25 olsam, en güzel yaş, 23-30 arası adamları listeye al cv'lerini incele, nedir ne değildir bak, karar ver. Hepsi hazır bekliyor ya. Neyse o ayrı konu tabi. Şimdi 29'sun 23 yaşında adamı listeye alabilir misin? Alamazsın, 6 yaş yani olmaz...  Ama 25 olsam iki yaştan bir şey olmaz, 3 sene sevgili ol, söz , nişan derken , hop 28'de evlendin. 25 olsam, 30 yaşında adamla da olur. Yine 3 sene sevgili ol, söz nişan derken 28'de evlendin. Adam da 33 yaşında, erkek için normal yaş. Ama işte bak 29'ken olmuyor hiç biri. Bir kere seneye 30'sun. Ne üç sene flörtü , sözü , nişanı?
28 bile daha makul bir yaş, adamla bir sene sevgili ol , sözü nişanı bir arada yap, yaza düğün, tamamdır.
Şimdi diyeceksiniz ki senin o zamanlarda aklın nerdeydi?
Yaş 25'ken aklım bir bamyadaydı. Kitabı okuyanlar bilir sevgili Cedric. Zaten benden küçüktü, bir de yaradılış olarak küçüktü. Ondan çocuk yapsam çocuk 300 gram doğacaktı, Tövbe Yarabbim! İyi ki evlenmemişiz. Yaş 28'ken aklım bay tarçınlı kahvedeydi. O'nu herkes biliyor malum. 55 ay askere alsalar, oturur salak salak beklerdim onu. 28'de geçerli bir sebebim varmış. "AŞK". Neyse daha küçükken de bir atgözlüğüyle mücadele vermişim...
Ben demek ki şimdi akıllanmışım. Biz buna 30'a ramak kala sendromu diyoruz.
Bu yazımı da bugün içimde fırtınalar kopmasına sebep olan mahallemizin deli tuhafiyecisine armağan ediyorum! Ortada fol yok yumurta yok, kadın bana neredeyse 30 oldun daha bir koca bulamadın mı demez mi? Ben de hemen yapıştırdım cevabı, sen üç tane eskitince dengeler bozulmuş , biz o yüzden bulamıyoruz diye. Ama yine de lafın içime oturmasına engel olamadım...
Aaaa konu evlilikken paylaşmadan da geçemeyeceğim....
Henüz kesin bir şey yok ama dün akşam 32 yaşında taş gibi bir psikologdan evlenme teklifi aldım. Direkt evlenme teklifi, en güzeli! Artık adamda nasıl bir evlenilecek kız imajı çizdiysem.... E ne diye bu yazıyı yazdın o zaman demeyin, sonuçta yarın evlenmiyoruz değil mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder