-->

3 Nisan 2014 Perşembe

Öyle...

Bugün tadım tuzum yok pek. Bir şey olduğundan değil, yine kafamda kurduklarımdan belki...
Babam aklımda bugün, aslında çoktandır düşüyor aklıma, isterdim ki özgürce konuşabileyim onunla, şöyle baş başa 24 saat geçireyim. O da kurtulsa tipik oğlak burcu erkeği kimliğinden. Sadece içtiği nadir zamanlarda aşka gelmese de daha çok seni seviyorum dese bana...
Daha çok arasa mesela? Ben kendime ait başarılarımı anlatırken, anlamadan bakmasa, anlasa...
Ya da bir şeye kalkıştığımda hep o ne gerek var bakışını atmasa...
Bir sabah arasa ve sadece günaydın dese.
Taşındı mesela, bir kez evine davet etse.
Bir buluşmamıza da tek gelse, o deve karısını getirmese yanında.
Burada neler çektiğimi bir anlasa, O'na bir yanım çok kızarken, bir yanımın da O'nu kaybetmekten ne kadar çok korktuğunu dinlese uzun uzun. Korkma dese, belki o deyince korkmam.
Kendisine çok iyi baksa, sırf ben üzülmeyeyim diye...
Bana da iyi baksa, yaralarımı sarsa.
Ben varım, hep arkandayım dese. Ve gerçekten olsa, lafta kalmasa...
24 saat baş başa kalsak mesela,
Uzun uzun yeniden tanışsak...
İkimize ait bir dünyamız olsa, sadece birbirimize ayırdığımız zamanlarımız olsa...
Dolu dolu yaşasak dünyanın en kutsal aşkını,
O'nun donukluğu beni de dondurmasa,
Sinirli olmasa , yumuşasa, sevgi dolu olsa...
Ne kadar güçlü olduğumu, nelere göğüs gerdiğimi anlasa...
Hayata bir kez olsun benim gözlerimden baksa, ve o baktığı yerde nasıl güzel bir yere konduğunu görse, o yere layık olsa...
Birlikte fotoğraflarımız olsa,
Bilirim nefret eder fotoğraf çektirmekten, ben de ona çekmişim...
Birlikte sevsek, sevmediklerimizi...
Ve ben son buluşmamızda gözünde gördüğüm özleme sığınıp yaralarımı sarmak zorunda kalmasam...
İğneyle kuyu kazar gibi sevgiyi aramasam, kolayca ulaşsam.
Ve o hep iyi olsa, uzağımda olduğu için O'nu merak etmeme, binlerce takıntıma O'nu da eklememe gerek kalmasa...
Diyorum ya önce kendisine sonra da bana hep çok iyi baksa ...
Öyle işte, tadım tuzum yok bu akşam.

6 yorum :

  1. Sevgili Bayan Takıntı yazını okuduğumda ne kadar duygulandım anlatamam.. İnşallah babanla hayal ettiğin ilişkiyi çok geç olmadan kurabilirsin. Sevgiyle kal, lütfen takıntı yapma.. Takıntı yaparak kendine hayatı zehir etme... Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde yaşadıklarımla dalga geçerim:) ama bazen insana dokunuyor bazı şeyler... Hayat zıtlıklarla, olanla ve olmayanla güzel...
      Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...

      Sil
  2. Biliyorum canım benim yaşadıklarınla dalga geçtiğini. bloğunu yakından takip ediyorum ve yazılarını okurken bazen kendi kendime kahkaha atıyorum. Elbette hayat bazen üzüleceğimiz şeyler de sunuyor bizlere ve biz bu sıkıntıları yaşayarak olgunlaşıyoruz.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle beğenmeniz ve takip etmenize çok sevindim :) Evet, haklısınız böyle böyle olgunlaşıyoruz. Hayatta hepimizin bir çok sınavı oluyor...
      Türk erkeklerinin geneli de maalesef odun, yetiştirilme tarzı diyelim. Sevgilerini gösteremiyorlar...
      Ama hayatta önemli olan herkesi olduğu gibi kabul edip sevebilmekse, ben babamı seviyorum :)
      Çok çok öpüyorum, sevgiler ... :)

      Sil
  3. Cok saf seviyosun, keske benim kızım olsan..

    (@laschicastr) Selin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @laschiastr :) teşekkür ederim :) o ne güzel bir laf öyle....
      "Saf Sevmek"...
      Dilerim böyle sevenler hep böyle kalsın, tabi ben de :)

      Sil