-->

25 Nisan 2014 Cuma

Fala İnanma mı?

Yandaki şekilden de göründüğü gibi bana geçen gece yine geldiler, topladım odadaki tüm ganimeti     ( fal kartlarım), açtım koltuğumun üstüne. Teker teker hepsine baktım. Biri tatmin etmedi mi hadi diğerine....  Kahve falına baktım bir şey anlamayınca bir de fotoğrafını çektim sağlam kafayla bir daha bakmak üzere. Tarot ve Katina'ya kaç tur baktım onu hiç bilmiyorum. Gecenin ilerleyen saatlerinde artık fal bakmaktan içim sıkılmaya başladı. Sonrasında da aldı mı beni bir korku, ben bu işlerle bu kadar uğraştım acaba başıma gece gece garip olaylar, odama üç harfliler gelir mi diye dikildim gecenin 3'ünde koltuğumun tepesine, başladım tövbe etmeye, Allah'ım diyorum söz bir daha bakmam baktırmam. N'olursun beni affet, ben akışına bırakıyorum her şeyi. Uyumak istiyorum, korkumdan uyuyamıyorum, kendi gölgemden irkilir hale geldim. Baktım bu gece böyle bitmez , ben de açtım ışığımı, ışıkla uyurum dedim, geceyi de bir daha falın lafını bile etmeme kararı alarak bitirdim...
Ertesi gün en yakın arkadaşlarımdan biri - ki zaten iki taneler :) -, bana bir mesaj attı.
"Hatun işin yoksa sana cazip bir teklifim var " la başlayan mesajlaşmamız, bana fal ısmarlama teklifiyle devam etti ve en son yer ve saat kararımızla mesajlaşmamız bitti.
Kim tövbe etmiş? Ben mi? Yok canım siz yanlış okumuşsunuz :)...
İki haftadır lafı edilen, yok ya çok tuzluymuş ben hayatta gitmem , o kadar da bilemez deyip de , acaba gitsem mi düşünceleriyle boğuştuğum falcıya davet edilmişim, nasıl gitmem ki?
Akşam 8'de kendimi içinde bir Allah'ın kulunun bulunmadığı her yeri tahta , biraz da esrarengiz görünen mekanın içinde buldum. Yok yanlış geldik derken içeriden falcımız geldi ve beni odaya aldı. Oturdum kadının karşısına, isim sormalar vs vs , hepinizin bildiği klişeleri geçiyorum.
İlk kartı açtı ve çat diye, sen birine takılı kalmışsın dedi.
Toprak grubu... Evet , bir öküze takılı kaldım. Ama o bunu bildi ya , Allah'ım diyorum dönecek desin. Neyse bu konuyu geçiyorum demez mi?
Ablacığım niye ? Bizim merkez konumuz bu zaten...
Geçme dedim. Geçiyorum ben bu çocuğu hiç sevmedim dedi.
Ya bir tane kart açmışsın, bu ne ön yargı?
Sevmedim dedi ya bozuldum ben, bir laf etmem lazım. Açtım ağzımı,
"Siz sevmeyebilirsiniz, ben seviyorum, benim sevgim hepimize yeter, hem zaten sevmeyin, ben kıskanırım dedim"
Kadın garip baktı.
Tutturdu bu çocuk senin kaderin değil diye, ay bu laf bana öyle dokundu ki, kadını bir an evrenin adalet terazisi gibi görmeye başladım, falı falan bir kenara bıraktım, oturdum adamın benim kaderim olduğuna dair aldığım işaretleri kadına sıralamaya başladım. Kadın anladı ki bu böyle olmayacak, tamam sor kartlara o benim kaderim mi diye bir de öyle bakalım dedi. Bir kart çektim çat diye koydum önüne , adamın adıyla aynı olan bir kart var, o kartı seçmişim. Bastım çığlığı, bu O'nun adı, işte al işaret diye. Hala yok diyor senin kaderin bu değil.
Konuyu da dağıtmak için hayatımla ilgili başka alanlara geçti, hepsiyle de ilgili çok güzel şeyler söyledi.
Yaklaşık bir saat böyle baktı, baktı...
Ve ben yine aynı soruyu sordum, dönmeyecek mi? Mesaj atmayacak mı? Kadın da en sonunda mesaj atmamı tavsiye etti, hani bence bir şey olacağından değil, ağzımın payını alayım da başka falcıların başını da yakmayayım diye bunu dedi.
Ama en sonunda mesaj atacak dedi. Ya bir de inşallah atmaz dedi, tövbe Yarabbim!
Neyse baktım benim de mecalim kalmadı, kadın da yoruldu, bir de bana soru sor deyip duruyor, böyle sor deyince de benim aklıma başka bir şey gelmiyor. Teşekkür ettim, kalktım.
Bence bana sinir oldu.
Diyeceksiniz ki gittin de noldu? Biliyor musunuz, orada o kadar dakika adamı sorarken aslında o kadar da istemediğimi fark ettim. Ya ben niye bu adamın mesaj atmasını bekliyorum ki dedim? Kendimi sorguladım. İçimden bir şey kopup gitti...
Ayrıca fala hiç inanmadığımı fark ettim. Yahu bu kadar insan enerjileri üzerine eğitimler almışım, kaderle ilgili ne varsa araştırıp okumuşum. Boş geldi.
Evet zaman zaman terapi gibi geldiği doğrudur ama ben bu saatten sonra hepinizin huzurunda kendime söz veriyorum ki baktırmayacağım.
Bence siz de baktırmayın...
Neden mi? Olacak olan her neyse kişinin hayrınadır, biri gelecekse de , gidecekse de...
Ve inanın ki kimse geleceği bilemez...
Sosyal mesajımı da verdiğime göre bu fal maceramın son olmasını ümit ederek yazıma son verebilirim...
Herkese iyi geceler :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder