-->

3 Ocak 2014 Cuma

Söylediğim Gibi Değil....

Bunu neden yaptım bilmiyorum ama son bir kaç ilişkimde ben sosyal medya hesaplarımda ilişkimle yer almak istemiyorum ayağı yaptım... Cool kız kaçtı içime, halbuki Kezban'lığımın çoğunlukla ağır bastığı, Türk dizilerindeki aşk sahnelerinde gözleri dolan, standart bir kızdım ben. Ne zaman o" Facebook'a ilişki yazmayalımlara" karşılık olarak herhalde yaneeee cevabını ağzımı yamulta yamulta vermeye başladım ki ben?
Hayır niye yani? Ve niye biri o anda ağzıma kürekle vurmadı ki benim ? Her ne kadar başkaları yapınca ay bu da bi sevgili buldu her an gözümüze sokacak diye pislik yorumlar yapıp insanların arkasından konuşsam da bu sadece o andaki sevgilisizliğimin bende yarattığı ağır kıskançlığın garip yollarla dışa vurumundan başka bir şey değil. Bir de fotoğraflarda mal gibi çıkıyorum ondan sevgililerimle fotoğraf çektirmiyorum, bunu da ben facebook'ta sevgilimle fotoğraf koymak istemiyorum cağğğnımmmlara dönüştürüyorum. Hep kapak hep kapak...
Halbuki bak gerçekler nasıl?
Öncelikle o ilişki durumu isimle birlikte kesinlikle yazılmalı,
O profil fotoğrafı kesinlikle habersiz çekilmiş doğal bir fotoğrafımız olmalı ( malum poz özürlüyüm ),
Birbirimizin duvarlarını kendi malımızmış gibi kullanmalıyız,
Bütün duygularımızı oradan haykırmalıyız, (mesajlaşmak için başka yol yok değil mi),
Bebek fotoğraflarında sevgilimi etiketlemeliyim, o da fotoğrafın altına "senden çocuğum olsun" adlı parçayı paylaşmalı,
Yorumlaşmamızı kalplerle bitirmeliyiz,
Tweet atmalı bana,
İnstagram'da benimle bir sürü fotoğrafı olmalı,( yine habersiz çekilmiş),
Foursquare'de sürekli benimle check-in yapmalı,
Herkesin gözüne gözüne sokmam lazım...
Çünkü ben artık ay ne itici bunlar ya , reklam yapıyorlar ilişkilerini diyen değil, konuşulan olmak istiyorum.
Sıkıldım. Ben de onlardan olmak istiyorum...
Niye mi?
O kızlar daha mutlu...
Kaliteli ve kendimle yaşayayım dedim de ne oldu...
Tek artısı ayrıldığımda reklam olmadım...
Yalnız iyi bir artıymış bu...
Bir de şu senden çocuğum olsun adlı parça kısmında kendimi kaybettim, onu paylaşacak ayıyla benim zaten işim olmaz.
Bir de bunun bir ortası olamaz mı ya?
Yine ya hep , ya hiç yaptım ben...
Ayrıca bunu niye kurdum ki ben?
Facebook'ta ilişki durumu yazmayan adamlar yüzünden coştum ben. Yazmayalım deyince yazasım geliyor. Fotoğraf koymayalım deyince koyasım geliyor.
Bunu bundan sonraki sevgilim şu anda okuyorsa kesin kafasında acabalarıyla boğuşuyordur.
Bu kız ne istiyor kısmını geçtikten sonra zaten hayır gelmeyecek bu çocuktan...
Henüz o aşamayı da geçebilen olmadı. Zaten ben de pek emin değilim ne istediğimden...

Gelecekteki sevgilime not:
Adam ol, bunları aşarız sevgilim...
(Bak şimdiden de hitaplarla samimiyeti ilerlettim, hadi yine iyisin)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder