-->

4 Ocak 2014 Cumartesi

Yuh Artık....

Bugünlerde yaşadıklarımdan dolayı kendimle ilgili acabalarım oluşmaya başladı... Beynim bana garip olaylar oynuyor. Sanırım içindeki şerefsiz mıknatısını imha etme çabaları sırasında oldukça yoruldu ve saçmalamaya başladı. Bundan üç gece önce , yine uyuyamıyorum. Birden aklıma garip bir şey geldi.
Eskiden oldukça yakın arkadaşım olan bir kız vardı. Şu anda sadece sarı kartlı olan... Kırmızı değil yani. Bu kızı seneler önce benim şu son eski sevgilim ( at olan ) Facebook'tan görüp beğenmişti ve bana onu ayarlasana diye mesaj atmıştı diye hatırladım ben. Bu ne karışık ilişki demeyin, biz o zaman sadece arkadaştık. Ve benim hiç huyum değildir birine birini ayarlamak. Olmaz deyip terslemiştim. Ben o kimseyle kimseyi tanıştırmayan, uyuz tiplerdenim. Alamam o boka dönecek ilişkilerin sorumluluğunu, kendime ne hayrım var da başkasına olsun...
Neyse ben bütün gece bu olayı düşüne düşüne kıskançlık krizine girdim. Hatta o kadar delirdim ki kendi kendime kızı bütün sosyal medya hesaplarımdan silmeye bile karar verdim de , üşendim. Ve hiç kendime gelip de ya ben n'apıyorum demedim. Kızın olayla ne alakası var demedim. Hatta acaba o kızı buldu, yazıştı ve onunla kırıştırdığı için mi böyle oldu dedim. Bir kaç günün bunun siniriyle yaşadım. Hatta o sırada bu at nedendir bilinmez Facebook arkadaş listesini herkese açık yapmış, karıştırırken buldum, didik didik ettim. Bir de neden kudurdum ben, benim bu kız arkadaşımın çok yakın bir arkadaşı bu atın arkadaşı. Tamam dedim , kızı gördü bir yerde, benim arkadaşımda yanındaydı. Çocuk da son gün tesadüfen caddede gördüğümde çok tatlıydı. Tamam dedim. Oldu bu iş. Hatta ben bunları evlenirken bile hayal ettim. Ulan o düğüne ben davet edilirim yani, kızla o kadar kötü değiliz sonuçta, sadece ben biraz mesafe koydum o kadar. Burçları bile aynı bunların. Burçlarının aynılığını bile kıskandım. Kız benden uzun , boyunu bile kıskandım. Kurmakta sınır yok ki....
Böyle her an her dakika iz peşinde, kızın facebook profiline hayatımda bir kere girmemişim , bütün gün bir ona bir atın profiline bakıyorum.  Bir de bu çocuk sosyal medyada aktif değil. Facebook'ta haftada bir anca bir şey paylaşır. İlişki yazmaz, kızla fotoğraf koymaz. Ama arkadaşımdan ümitliyim o an ben. Sonuçta sarı kartlı da olsa benim arkadaşım. Benim gibi düşünen , benim gibi davranan biri olacaktır illa ki...
Bakıyorum, şüphe çekecek bir şey yok. Ama o anda o kız artık benim için yuva yıkan bir kaltak. Ortada yuva yok, çocukla üç gün çıktın ve o çocuk sana köpek dedi, sen ona geber dedin, siktir git dedin , kızın da bir şeyden haberi yok diye içimde haykıran bir ses vardı , yok diyemem. Ama ben onu hemen susturdum ve aldatılan , madur, aşk yorğunu bir kız modunda, boynum bükük, ve senelerimi vermiş edasında çaresizce profil hafiyeliği yapmaya devam ettim...
Bir kaç gün böyle geçti.
Sonra ne mi oldu?
Facebook'ta o kızı beğenip bana ayarlasana diyen, at sevgilime çok benzeyen başka bir arkadaşımmış...
Eski mesajlarımı temizlerken gördüm.
Karıştırmışım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder