-->

2 Ocak 2014 Perşembe

Yoga Yaparken Bir Aydınlanma...

Malum yeni yıla girerken herkesin kafasında aynı düşünce...
Daha sağlıklı yaşayacağım, daha sağlıklı besleneceğim, daha çok spor yapacağım, ruhuma iyi gelen şeyler yapacağım, eskileri eski yılda bırakacağım, sigarayı bırakacağım vs vs vs vs...
Bir haftalık gaz ömrü var bunların hepimiz biliyoruz da, yine de her seneye bu ümitlerle giriyoruz. Her sene bir hafta uygulasak, 50 sene karar versek, toplamında yaklaşık bir senemizi de gayet sağlıklı geçirmiş oluyoruz, eh fena değil, diyerek 1 Ocak itibariyle Yoga'ya geri dönüş yaptım. Birinci gün gayet sorunsuz, açtım yoga dvd sini, rahatlıyoruuuuzzzzzz, burundan nefes alıyoruzzzzzzzlarla başladım. Tamam da rahatlamıyoruz kısmını geçiyorum. Hele ki yoga sonrası meditasyon kısmında, değil zihin boşaltmak, acaba şurada yarattığım pozitif enerji akımından telepatik olarak etkilenip mesaj atan eski sevgilim olmuş mudur diye bile düşündüm. Akşam ne yesem diye düşündüm. Hatta kalkıp bir tarot mu baksam diye bile düşündüm. Yine de sorunsuz bitti sayıyorum.
Geliyorum 2.güne;
Bu sefer 1. seviyeye konsantre olamıyorum ben ileri seviyeyi açayım dedim. Ortamı düzenleyeyim, havaya gireyim dedim. Aldım mumları odamda yere sıraladım, yaktım hepsini, gayet güzel bir ortam yarattım. Görsen, bu kız yogaya hazırlanıyor demezsin de, az sonra sevişecek dersin belki ama onu senin fesatlığına veriyorum. Çünkü ben genelde boku hep karşı tarafa atıyorum...
Yine açtım cd'yi, bu sefer 2. seviye, hareketler daha zor, ister istemez konsantre oluyorsun. Oldum da , dozu yok bende tabii hiçbir şeyin , hareketler bitti, geldik meditasyon kısmına, eğrilip bükülmekten, baş aşağı durmaktan, istesem de ne eski sevgili, ne yeni sevgili ne de başka bir şey düşünecek vaziyetteyim, uzandım yoga mata, gözler kapalı, şu çakramız açılıyor , bu çakramız dönüyor adam konuşurken birden bir sıcaklık ve bir ışık hissettim...
Tamam dedim, doğruymuş... Aydınlanma böyle bir şey. Ben dünyaya yoga yapmak için gelmişim... Yalnız bir de yanık kokusu gelmeye başlayınca anladım ki aydınlanan ben değilim.
Ev yanıyor! Perde tutuşmaya başlamış...
Sen misin mumlardan yoga ortamı yaratan salak?
İşin diğer garip tarafı ise, anneme ev yanıyordu az kalsın diyorum, hadi ya ben de sen yine o garip otlarını yaka yaka negatif elektrikleri evden atıyorsun sandım, boş ver, ben yanık kokusuna senin otlarından alıştım demesiydi.
Yanık perde de odaya marjinal ve isyankar bir hava kattı... Saçımla tek gözümü kapatıp, diğerine de göz yaşı çizersem ben oldum demektir...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder